Mesh
КЕЙС

D'ARTE

D'ARTE - coffee for your private collection. High quality coffee, which is appreciated by gourmets from all over the world.

01

Stories

02

Our Projects

1 D'ARTE

Goal: attracting traffic to the category of instant and grain coffee in the grocery retail sector, increasing sales of a high quality product, creating and launching new SKUs of the D’ARTE brand on the market.

2 KeyVisual

Goal: to ensure the promotion, growth of brand awareness and sales through an integrated approach to the development of the international coffee brand D'ARTE in the Russian market.

3 Development

Goal: development of a high-load platform for increasing online sales, as well as its adaptive versions.

4 AI

Goal: use artificial intelligence to create and integrate into the workflows of the image recognition system.

5 Branding

Goal: development of a brand book for the D’ARTE coffee brand, creation of SKU branding taking into account the specifics of the product category.

6 BTL

Goal: To develop a gift box for D'ARTE's premium Limited Edition coffee collection, as well as industrial design of the jar.

7 Marketing

#Goal: creation of a federal advertising campaign to attract the attention of customers and increase sales of limited and premium collections of D’ARTE coffee.

8 Celebrities

#Goal: creation of advertising campaigns involving a star of Russian show business to increase the audience of the D'ARTE brand.

9 SMM

#Goal: attracting new users to D’ARTE social media accounts, increasing the pool of loyal audience.

10 SEO

#Goal: attracting new traffic to the site through the connection and maintenance of contextual and SEO advertising.

11 Marketplaces

#Goal: adaptation and integration of D’ARTE products on Russian and international marketplaces.

12 Analytics

Summing up the results of the implementation of a comprehensive project and measuring the results, increasing product sales by 20%, increasing the loyal audience of the brand, creating a further strategy for promoting the company in the market.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.