Mesh

Digital in the South

The IT company IQ Family Mesh Group once again surprises with its ambitious achievements - the renovation of its headquarters in Sochi has finally been completed! This event, of course, promises to be an important stage in the development of the company, because it is a significant step in the promotion of IT technologies in different regions of Russia.

Known for its warm climate and frequent hosting of sporting events, Sochi has long won the hearts of large corporations. Our large IQ Family team maintains a healthy lifestyle and annually visits Ironstar, developing such important skills as determination and hard work, so it was so important for us to acquire a place where we can stay and feel like in our native office.

In addition, having a headquarters in Sochi simplifies interaction with local partners and clients, which contributes to the expansion of our business company, and you can become part of the IQ Family, traveling and working with us!

With IQ Family, you do not have to be tied to one place, you can work from different points of the country (and even the planet) and find your corner of life. Travel and develop with us, filling your life with interesting events and improving the world, creating high-quality IT products.

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.