Mesh

BENGALURU TECH SUMMIT 2024

From November 19 to 21, the largest international conference, Bengaluru Tech Summit 2024, was held in India's "Silicon Valley", the city of Bangalore. This event brought together thought leaders, entrepreneurs, and innovators from over 50 countries. The Mesh team had the honor of being named among the top 20 most high-tech companies in Russia and representing the country at this prestigious event.

At the summit, Mesh specialists showcased cutting-edge IQ products in a VR format, sparking overwhelming interest from the international audience and receiving inspiring feedback from experts at the Technology Chamber and the Trade Association under the Government of India. Participation in the conference provided an excellent platform for creative networking, idea exchange, and gaining valuable insights for the further development of the IQ ecosystem.

We are grateful to the Moscow Export Center and the Government of the Russian Federation for their trust and for giving us the opportunity to present our innovations on the international stage. This is an important step in strengthening business ties and entering new markets.

Mesh continues to gain momentum, and participation in Bengaluru Tech Summit 2024 marked yet another realization of our IQ family’s ambitious plans. The best is yet to come!

#THREESTEPS

Нам доверяют мировые корпорации, одна из которых компания L’Oréal, являющаяся лидером мирового рынка. Мы разработали инновационный комплексный проект в бьюти секторе.

#Цель

Привлечение трафика в категорию «уход за кожей лица» с целью увеличения средней корзины продаж.

#KeyVisual

Нами была предложена и реализована комплексная креативная маркетинговая концепция акции “3 шага”, включающая в себя 3 этапа ухода за кожей лица - очищение, увлажнение и маска. Мы разработали коммуникацию с клиентом за счет онлайн и оффлайн платформ с привлечением навигационных подсказок в роли интерактивного консультанта, который решает проблемы индивидуального подхода в бьюти секторе.

#Конструкция

Мы позаботились о том, чтобы покупательский трафик мигрировал в бьюти категорию “Уход за кожей лица”, с последующим увеличением средней корзины продаж. Был создан виртуальный 3D-полигон, включающий в себя рестайлинг островных конструкций, пристенных стеллажей, воблеров и стопперов. Разместили рекламное оборудование и нанесли навигационные подсказки для концепта прогноза продаж.